BLANTERSWIFT101

' Aydın ' bir şehre veda

3 Ekim 2011 Pazartesi


Aydın, seni pek sevemedim bunca sene, sen de biliyorsun.
Yine de... Hani ayrılırken, eski sevgililer gibi değilde, yolları ayrılan dostlar gibi ayrılalım.
Hakkını yemek olmak, umutlar da vermedin değil bana...
Ağlayarak yürüdüm elbet bu yollarda,
Her adımda coştuğum, sevinçten koştuğum da oldu
Sevemedim ama seni...
Dur, ne diyorduk
Veda...
Her köşe başında,
Her bir bankında parklarında
Bin anı'm, bir an'ım saklı, eski dost..
Şurada bir bakışma, burada bileğimi burktum,
Şu sokakta yakalandığım yağmur, öbürkünde...
Her neyse, ilk aşkı tattım be sende, elini tuttum bir erkeğin
Titreyerek...
Kırılsa da yüreğimde parça parça, hayaller kurdum
Kanatlarım yettiğince senin göğünde uçtum!
Sevgiyi, ihaneti, nefreti tattım.
Ve dostluğumuz,
Burada son bulurken Aydın
Yani yollarımız ayrılırken sonsuza dek
Seni hiç sevemedim biliyorsun,
Ve ömrüm boyunca bir parçanı taşıyacağım
Tozlu yollarından bir avuç toprak, biliyorsun.
Bu yüzden dostça ayrılalım
Bir daha yürümeyeceğim sokaklarda son birkaç adım.
Maziye bakan bankta biraz hayal...
Ve;
El-veda.

Bu Blogda Ara