BLANTERSWIFT101

Günce

27 Ekim 2011 Perşembe

Göz çukurlarıma yerleşmiş bir damla yaş
kurumayı da bilmez akmayı da...
öylece seyrederim
zamanın
bütün bir dünyayı
savuruşunu
bir yeşil yaprakla dertleşerek
...


rüzgârla savrulamayıp
soğuğu
titreyerek
hissederken
yüreğinin sancılarında.



Avuçlarıma bakıyorum
kıvrımları
karışırken bir yabancının
avuç içlerinin
kıvrımlarına
kaybettiğim düşlerimin kokusunu hissediyorum
yüreğimin alalığında...
(satır arasında dipnot:
sende en çok bunu seviyorum!)
sonra sokak kedilerinin
gözleriyle
devam ediyorum
evren 'röntgenciliğine'
bir yasemine selam duruyor yüreğim
...



Akrep, yelkovan, devlet, savaş, fırtına, tuzak düşman yetiş koş konuş susyetişisyançalışkaçdurbak!......
korkuyorum...
dünyanın çılgınca akışından
anamın rahminden atıldığımdan beri
kelimelerin koynuna sığınıyorum...



Ah dünya
asla yetişemeyeceğim
akışkanlığına
ve
kana susuzluğuna...
dünya'm...
yüreğimin ortasında yangınsın
...



 öylece seyrederim
zamanın
bütün bir dünyayı
... savuruşunu...

Bu Blogda Ara