BLANTERSWIFT101

Masallarım: Bir evsiz kedinin sokaklarla hesaplaşması

23 Ekim 2011 Pazar
Cehenneme sigarasını yakmaya giden çılgın bir hayalperestin öyküsü bu. bir efsane, dinle.
bir elinde kanlı kılıç, bir elinde solgun papatya; korku salan
miğferin altında ıslak gözler.
Dinle dostum, hikâyemi dinle.



Çok sevda gömüldü kanlı kılıcın darbeleriyle bu ömre, çok çığlıklar yankılandı boğazımın düğümlerinde.
yenildim, yıkıldım, pes ettim nice kere; yalanım yok! lakin hiç de kalmadım düştüğüm yerde.
yüzüm toz toprak içindeyse de gözlerimi bürüdüyse de tükenmişliğin renkleri
her daim biline, harıl harıl yanan bir ateş var yüreğimde.



 cennette şarap içerim mesela ben, huriler dans eder benimle!
neden mi?
bir çift gözün yankısı vurur da gözlerime!
sokak köpeklerim var dost olduğum ve papatyalar seviyor der hep, onlar da emrime amade!



Bir bakıştan ötürü öldürdüğüm kelebeklerin cesetleri
kulağımdaki küpeler.
balkabağından araba yapar yine de taktığım gözlükler.



Isyanım var hiç susmayan, sokağımda haykıran. dünyama, ülkeme ve sevgilime!

hikâyem dostum; anamın rahminde başladı, toprağın rahmine sonu yazıldı.



 Bir evsiz kedinin sokaklarla hesaplaşması.

-son-

Bu Blogda Ara